fredag, februari 15, 2008

Ett ord märkt av skam och perversion!


Jag kan inte hålla mig, måste bara få ut nån kommentar angående det fulaste ordet jag någonsin sett (näst efter Carola, men det är inget ord utan ett namn. Fast å andra sidan så kanske man kan säga "Oj, jag måste carola!" när man ska spy eller nåt?). Ordet är Puckelfest. PUCKELFEST. Det är Åre Skistar eller vad dom nu heter som sprider denna närmast perversa ordkombination över reklampelare över hela Sverige. Puckelfest. Jag får associationer som knappt går att skriva ner i textform. Oftast sexuella sådana.

Något som dyker upp är ett jag kommer ner i en mörk nattklubb, bara svaga röda lampor som sprider ett kusligt sken mot sammetstapterna. Först ser jag inte riktigt vad det är som pågår, men sedan ser jag en märklig massa. En puckelmassa som ligger och stönar på golvet. När mina ögon sakta vänjer sig med mörkret så er jag att det är en stor puckel-orgie. Puckeryggade människor och deras fans ligger och har vilt sex på golvet, folk smeker pucklarna, slickar på dom och gör andra saker som jag inte vill skriva. Puckelfest. För dig som gillar det där puckliga. Det är som en stor hög med skalade potatisar som sakta kokas i erotisk hetta. En del gillar håriga pucklar, en del gillar pucklar där ryggraden sticker ut lite extra, en del gillar stora fläskiga pucklar. En del gillar små diskreta, såna som dom knappt kan känna men som ändå finns där. Som något förbjudet. Tabu.

Puckelfest. Slicka på den ni.